Politica de retur

Magazinul CoffeeShop24.ro se ghideaza dupa Ordonanta retur OUG 34/2014.

Inainte de a demara procesul de returnare

Contactati-ne telefonic sau la contact@coffeeshop24.ro, intr-un email cu titlul “RETUR” comunicandu-ne detaliat situatia. Astfel vor fi discutate impreuna cu Dumneavoastra detaliile procesului de returnare.

Conditii returnare produse

Consumatorul beneficiaza  de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale.

Se pot returna doar produse nealimentare (precum aparatele de cafea) care nu au fost folosite sau utilizate in orice fel (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 – 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, urmatoarele: “produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena din cauza ca au fost desigilate de consumator”);

Articolele alimentare nu pot fi returnate, conform legii: Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.

Produsele returnate trebuie sa fie insotite de dovada platii, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele;

Transportul coletului cu produse returnate se plateste de catre client;

Conditii rambursare

Conditiile de rambursare se vor discuta telefonic sau pe email dupa ce coletul de retur ajunge la sediul nostru.

NU se vor rambursa produsele care au fost achizitionate la pret promotional (oferte, reduceri sau facturate cu un pret mai mic decat cel afisat pe site in momentul facturarii). Daca ati primit produse aflate la promotie deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot rambursa.

Transportul NU este inclus in suma sinonima cu valoarea rambursului, ci se achita separat de catre client.

Rambursarea poate insemna restituirea valorii integrale a produselor (nu include niciun fel de taxa de transport) sau o rambursare partiala a valorii produselor (nu include taxe de transport) in cazul in care acestea sunt returnate altfel decat au fost livrate de noi: deteriorate, incomplete (componente lipsa) etc.

Daca rambursarea este aprobata, suma va fi rambursata in cont, in maxim 14 zile calendaristice de la data sosirii returului la noi. Valoarea stabilita a produselor pe care doriti sa le returnati poate fi folosita pentru o comanda in magazinul coffeeshop.ro

Conditii inlocuire

In cazul in care produsele livrate de noi nu sunt cele comandate, contactati-ne imediat pentru inlocuirea produselor primite cu cele corecte, iar costurile acestui proces de retur vor fi suportate de noi.

Daca ati primit produse deteriorate sau defecte din vina magazinului, respectivele produse se pot returna si vor fi inlocuite cu altele noi. Detaliile acestui proces trebuie discutate cu magazinul, costurile de retur sunt suportate de noi.

Pentru produse care nu functioneaza in primele 24 ore de la receptionarea coletului, contactati-ne in vederea inlocuirii produsului. Costurile de retur vor fi suportate de coffeeshop.ro in acest caz.